Авторизувалася у застосунку і ... втратила кошти з рахунку

Жінка розповіла, що незнайомець повідомив, про перехід мобільного застосунку банку на нову платформу.

Тож для подальшого користування ним клієнтці необхідно було пройти процедуру авторизації. Жінка виконувала всі інструкції співрозмовника, вводила та називала коди, які їй надходили. Лише по завершенню розмови вона виявила, що її банківський рахунок спустошено. Надмірна довірливість вартувала потерпілій 22 тисячі гривень.

Слідчі Житомирського райуправління поліції встановлюють причетних до вчинення правопорушення у межах кримінального провадження, відкритого за ст. 190 (Шахрайство) КК України.

Водночас правоохоронці закликають громадян бути більш обачними у спілкуванні з незнайомцями: ніколи не виконувати телефонних вказівок сторонніх осіб (особливо якщо йдеться про будь-які фінансові операції) , нікому не розголошувати свої особисті дані та коди доступів до рахунків, які приходять у смс-повідомленнях; отримавши дзвінок про негаразди з банківськими рахунками, змінами налаштувань, тощо , завершити розмову та особисто зателефонувати на гарячу лінію фінансової установи, попросивши роз’яснення. Або ж завітати в одне з відділень та розв’язати там усі виниклі питання.

Баннер
Баннер

Лента новостей

сейчас на сайте

Сейчас 390 гостей онлайн

Газета "Эхо" ("Відлуння") © 1989-2024. При використанні матеріалів сайту, посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на http://www.exo.net.ua є обов’язковим.
новости житомира